Tuesday, May 05, 2009

wanita OH wanita

Woman shoes of four different colors isolated on white by clenoros.




wanita selalu suka bagi ayat yg x direct..setuju x?
Suka sgt la bg ayat yg berbunga2 smpai kadang2 kaum Adam x paham
ape la yg wanita nk sampaikan sebenarnya
Kat sini Bear nk share tentang ayat tersirat kaum Hawa :-)
Bear plagiat dr seseorang..hehe


Kalau perempuan tanya: Lawa ke budak pompuan tu?
Makna tersembunyi: Siapa yang paling lawa? I ke, budak pompuan tu? ( cemburu ni..hehe)


Kalau perempuan tanya: You dah makan ke belum?
Makna tersembunyi: Jom pi makan. Lapar ni! ( aihh.Buat x reti plak Laki ni)


Kalau perempuan kata: Lawa-lawa la baju kat sini, yek.
Makna tersembunyi: Belikanlah untuk I. ( x paham2 ke? :-P)


Kalau perempuan kata: Rasa macam nak pening la.
Makna tersembunyi: Tolong picit kepala i darling.


Kalau perempuan kata: Letihnya hari ni. Mana nak masak, basuh kain-baju lagi...
Makna tersembunyi: Kita makan kat luar jelah. Lepas tu, tolong basuh kain-baju sekali, yek
. ( suamiku sungguh Mithali ...)


Kalau perempuan kata: Kita lebih sesuai berkawan saja.
Makna tersembunyi: I tak nak kat you. Tak paham-paham ke?


Kalau perempuan kata: I suka berkawan dengan you. You baik, memahami bla bla bla...
Makna tersembunyi: Hish... I rasa macam minat sesangat kat you la... Rasa macam nak jadi awek you je.


Kalau perempuan tanya: You pernah tak teringatkan awek you yang dulu?
Makna tersembunyi: Kalau nak gaduh, kalau berani sangat, sebut la nama dia depan aku.


Kalau perempuan kata: I sanggup berkorban demi kebahagiaan you.
Makna tersembunyi: Amboi! Aku kena berkorban.Habih, hangpa dua ekoq gak yang seronok


Kalau perempuan kata: I tak kisah kalau memang betul you nak kahwin lagi satu. Asalkan you berterus-terang dengan I, bersikap jujur dan berlaku adil.
Makna tersembunyi: Sapa kata aku tak kisah? Adil ke tak adil, aku tak kira! Langkah mayat aku dulu sebelum nak menikah lagi satu.


haa...tu la ayat tersirat wanita lazimnya
ada mcm terkena kat batang idung sendiri x?
kadang kala bg ayat tersirat pon ada kebaikannye
menjaga perhubungan itu
n menjaga hati pasangan yg dicintai
xkan nk sound direct je kan...bunga2 pon..sendiri mau ingat la cik abg eh


renung2 kan dan selamat beramal..:-)





0 flowers:

Post a Comment

rajin2 la bg komen lg eh..

 

[F][o][L][L][o][W][E][R][S}